Przeróbka starego swetra na ciepłą sukienkę.


Ostatnio skupiłam się na przeróbce ubrań zgodnie z moim rocznym postanowieniem ,,Nie kupuję", chociaż nie jestem pewna czy pomysł nie przyjmie się na dłużej z powodu jego sprawnego funkcjonowania dającego poczucie wolności finansowej. My kobiety szczególnie lubimy zawiesić w szafie nowy ciuch, a potem ubolewać, że poszło tyle kasy....ale pamiętajmy, że nowy może również znaczyć odświeżony co znacznie wydłuży czas do zakupu kolejnego ubrania a pozwoli nam czuć się świeżo i atrakcyjnie. Przeróbki jeansów, koszul czy bluzek są teraz na czasie i aż roi się od pomysłów w internecie.
Pomimo faktu, że uznałam swoją garderobę za wystarczającą chodziła za mną chęć posiadania sukienki swetrowej, nie chcąc łamać zasad postanowiłam przerobić sweter na taką właśnie sukienkę.
Proponuję wykorzystać do tego celu stary sweter, jeśli coś Wam nie wyjdzie bez żalu wyrzucicie ciuszek, a jeśli się uda i będziecie zadowolone z efektu można będzie sięgnąć po ładniejszy sweter i przerobić go na ciepłą sukienkę. Po wykonaniu tej sukienki naszła mnie ochota wykonania sukienki z jasnego swetra w kolorze ecru lub białym i jak tylko ją wykonam wkleję zdjęcia.



Zaczęłam od usunięcia guzików oraz od zszycia dwóch brzegów podkładając na spód brzeg z dziurkami a na wierzch wolny gładki brzeg po guzikach.




Zszyłam go prawie do końca, jednak na górze zatrzymałam się aby odciąć najpierw kołnierz.



Kiedy odetniecie kołnierz podrównajcie jeszcze brzeg aby był równy i dokończcie zszywać sweter na środku.
Jeśli chcecie aby sweter był bardziej pod szyję odetnijcie tylko mały róg kołnierza, jeśli większy dekolt to oczywiście więcej.
Teraz należy podłożyć dekolt pod szyją (nawet ręcznie) można dekoracyjnie założyć jakąś broszkę i nosić go z delikatnym paskiem. Sukienko/sweter idealnie sprawdzi się w chłodniejsze dni, na zakupy do trampek czy po prostu na spokojny luźny spacerek. Wygląda dużo ciekawiej niż obszerny sweter, pod który nakładamy jeszcze kilka innych ubrań i czujemy się jakoś za grubo....






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Progesteron w kremie cz.1 zdrowie kobiet od 30 do 70 e-bok free

Jak wyleczyć pękające pięty

Jak wyleczyć się z zakażeń ukł.moczowego-naturalnie